Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 30. maj 2011

Knapper

Jeg har osse været igang med at lave knapper. De små kokosknapper er til Olivers trøje. Al den sliberi er godt nok lidt hårdt ved neglene når de er så små men hvor er de sjove at lave.
En kokosnød til en 7ér og så har man materiale til vild mange knapper.
Jeg kan rigtig godt li´ at de er uens og ikke alt for slebet. Bagefter fik de lidt møbelolie, så bliver de så flotte.
De her meget fareverige er lavet af Fimoler. Jeg har prøvet det før men det gik ikke så godt. Jeg havde lavet hullerne inden de blev hærdet og så knækkede de næsten alle sammen. I dem her (efter et godt råd) er der først boret hul bagefter og det er meget bedre. At jeg så knækkede et af Prebens små tynde bor i stedet, det er en anden historie ;o)
Næste gang bliver de helt sikker perfekte, mere ens og tyndere.
Jeg turde ikke lave dem for tynde for så var jeg bange for at de knækkede men det kan jeg godt se at det kan de sagtens tåle.

Kan godt se at jeg vist skal til at strikke nogen pigetrøjer ;o)


Jeg var i Stof2000 og fik osse lige et katalog til Jane. Tror jeg vil slå et slag for at der kommer flere drengestoffer på markedet.. det er altså ikke nemt at finde flotte sjove stoffer til en dreng der ikke er helt baby mere.... hvad er der galt med biler og dyr?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar