Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 18. juni 2011

Hej så er jeg tilbage igen. Lige en dag til at komme til hægterne igen og i dag kom min lille skat og hans mor. Ja det er altså Oliver (barnebarn) og Jane.
Han vokser bare helt fra os .. sådan går det jo når de bor på den anden side af landet



10 mdr og er meget vild med at gå selvom balancen slet ikke er opfundet i hans lille hovede endnu ;o)

I eftermiddag skal vi til sølvbryllup hos min lillebror og hustru .... det er bare så underligt at ens lillebror har sølvbryllup ... det er da gamle mennesker der har det, ik ;o)

Det står virkelig grelt til med mine hobbys for tiden, får næsten ikke strikket. Så det er lige før jeg har abstinenser ... men man kan vel ikke ta´ strikketøj med til sølvbryllup ?

1 kommentar:

  1. Ja de bliver alt for hurtig store..det er da ikke godt at du ikke har tid til at strikke, men til et sølvbryllup går det vist ikke lige at have strikketøjet med.

    SvarSlet