Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 5. juni 2011

Hjemme igen og hverdagen kalder.

Så er vi hjemme igen og mandag morgen er alt for nær... jeg skal bare sy i de næste par dage efter fyraften. De 20 stk brødkurve/poser skal sendes senest torsdag. Jeg får travlt for onsdag skal jeg ha "nyt hår" og gæster om aftenen ... jeg kunne jo osse tage en halv fridag ? ... nu ser jeg hvordan det går.
Jeg har en hemmelighed ang. mine brødkurve.. men så længe det kun er et "måske" .... ja, så er det en hemmelighed. Men en hemmelighed er jo ikke noget ved hvis man ikke har nogen at dele den med ... så jeg vender tilbage hvis det ender med et positivt udfald.
Og så er der WWKIP day på lørdag og der er meldt tørvejr :o). Jeg krydser fingre for at der kommer rigtig mange. Hvor kunne det være skønt.... Så alle i strikkeglade mennesker, vi mødes på Torvet i Esbjerg ... ik´ :o)

1 kommentar: