Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 3. juni 2011

Hvor kan livet være nemt...

I dag har der været middelhavs temperatur ... tid til total afslapning .. sidde og nye skovens lyde ... en stille gåtur ned til søen hvor områdets børn legende i vandet ... det må da egetlig ha´ været koldt men det så det ikke ud til ... de må været lavet af et andet stof end mig ;o)... hvor kan livet være nemt.
Jeg har hæklet på den sidste stykke køkkengardin. Stykkerne til det sidste vindue har taget sin tid, det er ikke så sjovt mere .. men et svensk hus skal da ha´ hæklede gardiner i køkkenet. Så nu ligger det heroppe og så hækler jeg når jeg er her.
Ellers så har jeg Annies sømandstrøje med. Den skal først være færdig til vinter,det er et rigtig godt håndarbejde når jeg kører bil ... ja, altså ikke når det er mig der sidder ved rattet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar