Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 28. juni 2011

Ved stranden.


Et par dejlige timer efter arbejde ved stranden.... 28 gr. det var bare skønt.
Men men men... hvorfor fa.... kan folk ikke tage deres affald med hjem eller smide det i skraldespandene. Dem er der nok af.
Nu har vi fået den dejligste strand med hængekøjer, klatre stolper, havbad, net osv og så skæmmer alt det lort helt vildt.
Er det de unge mennesker der tror at deres mor kommer og rydder op efter dem eller hva´??
Kan vi ikke sætte en kampagne igang, hvor svært kan det være at alle rydder op efter sig selv. ?
Nogen siger at vi skal sætte de arbejdsløse til at rydde op men hvorfor det ??? hvis vi selv tog vores skidt med hjem er der jo ikke noget at rydde op, vel ??
Jeg er begyndt med min egen lille aktion .. når jeg ser nogen smide ting på offentlig steder går jeg hen og siger til dem "undskyld du tabte noget" .... folk bliver helt forvirret og skynder sig væk men måske er jeg så heldig at sætte en lillebitte tanke igang oppe i den øverste etage ... lyder jeg vred, det er jeg godt nok osse. !!!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan også blive helt arrig indeni når nogen smider noget,hvorfor lærer folk ikke at have en lille pose med de kan komme deres affald i og så dumpe det i den nærmeste affaldsspand..

    SvarSlet
  2. Derfor er vi lokale begyndt at omtale flot sommer-solskinsvejr som skraldevejr: Kongens Have bliver som et fluepapir med mange mennesker, og så det skrald de "bare" efterlader bagefter - skræmmende!!

    SvarSlet