Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 14. juli 2011

Armbånd - gør det selv



Så har jeg fået købt tilbehør til nogle nye armbånd. Jeg havde en masse forskellige perler og andet godt liggende i skufferne.


Disse sølvdimser er fra et armbånd hvor jeg har fået købt alt for mange charms. Armbåndet blev alt for tung og jeg har ikke fået det brugt i lang tid. Nu sætter jeg de største over på en tyk lædersnor så kan begge dele bruges igen. Mangler lige at købe en magnetlås.

Her har jeg sat nogle perler på et elastikbånd men den bliver vist for kort.... jeg skal ha´ fundet noget andet at putte indimellem ...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle søde smykker. Du har da fantastisk mange ideer.

    SvarSlet
  2. Flotte smykker du får lavet..sikke mange kreastive gode idéer du har.;-)

    SvarSlet