Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 18. juli 2011

Domino trøjen er færdig !


Så er trøjen endelig færdig. Den er strikket i en bomulds strømpegarn. Jeg troede egentlig ikke selv på at det blev til noget da jeg startede op men resultatet er blevet ret godt syntes jeg selv. Det er Vibeke fra Garnhjørnet der foreslog den brune kant. Det var et rigtig godt forslag.

Bemærk knapperne, de er mine egene kokosknapper. De passe perfekt til farverne. Tror det er en trøje jeg bliver glad for.

Den blå tværstrikkede nederdel er osse færdig men hænger våd på stativet. Så den får I først billed af efter feien.

4 kommentarer:

  1. Den er da blevet rigtig god. Jeg glæder mig rigtig meget til at få nederdelen at se :)

    SvarSlet
  2. Den er godt nok flot..Det bliver spændende at se nederdelen også.

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig flot. Kønne douce farver og en god idé med den brune kant.

    SvarSlet
  4. Lækker trøje og jeg er enig i at det fungerer godt med den brune kant. Jeg kan godt lide det skiftende og alligevel diskrete garn - en dejlig trøje/jakke.

    SvarSlet