Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 20. juli 2011

Husmoderlig

Det er virkelig længe siden jeg har været så husmoderlig som i dag ;o)
Men det er nu ret sjovt når tiden er til det og heroppe i Sverige er det jo noget af det jeg har meget af :o)

Jeg har plukket ribs og solbær og en masse kirsebær fra vores store kirsebærtræ der har givet enorm mange kirsebær i år.

Jeg har lavet solbærmarmelade, ribs/kirsebær marmelade. Syltet kirsebær og bagt solbær/ribs muffins.


Her er det solbærmarmelden der lige netop er hældt på glas. Det er altså muf på et stykke frisk franskbrød.

3 kommentarer:

  1. Kom lige forbi din blog og tilmeldte mig straks.
    Mums det er lækkert med hjemmelavet...
    Jeg kan se du også bor i Esbjerg, måske skulle vi lave et krea træf engang :0)

    SvarSlet
  2. Det ville da være sjovt. :o). F.eks Karin Hørkilde er osse fra Esbjerg. Det var bl.a Karin og jeg der arrangserede WWKIP day på torvet pinselørdag.

    SvarSlet
  3. Uha hjemmelavet syltetøj!! så bliver det bare ikke bedre!

    SvarSlet