fredag den 15. juli 2011

Togtur til Farum

Jeg tager chancen for at blive beskyldt for at være en sur gammel dame ... men sur det er jeg ikke .. hvem kan være det med 3 ubrugte ferieuger foran, weekendtur til Farum hos børnerne og tøselørdagstur i KBH. Hvem kan så være sur, nej vel :o)
Men en togtur fra Esbjerg sammen med en togfuld tøser der skal til TakeThat koncert det sætter godt nok ens tålmodighed på prøve.
Nu er det jo ikke fordi jeg ikke selv kan snakke, det er der nok mange der kan sige ja til :o) men jeg udleverer trods ikke hele min følelsesliv i en høj stemmeføring midt i et tog ....... nå med musik i ørerne og strikketøj i hænderne så fik jeg alligevel en ok togtur. .... jeg har nok glemt hvordan det er at være ung ;o)

3 kommentarer:

  1. Ja det er nok det der er galt. Men de kan ihverfald noget vi andre ikke rigtig kan holde ud at høre på. Godt du havde musik og strikketøj med.;-)

    SvarSlet
  2. Og så fik de støjende pigebørn en lang næse. Har lige hørt at koncerten blev aflyst.

    SvarSlet
  3. Det var godt nok synd for alle TakeThat fans ... sikke en skuffelse.

    SvarSlet