Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 7. august 2011

Bagagerumsmarked


Jeg var til Bagagerumsmarked i dag.(Esbjerg/Veltofte) Sådan et marked er sjovt for der må kun sælges egne brugte, gamle og hjemmelavede ting. Der findes ikke alle de forbistrede boder med T-shirt, kopiparfume og andet skidt.
Jeg fik 3 små gamle rammer for en 50er til min samling.
To gamle fotos passede så næste gang skal jeg kikke efter en ramme til det lidt større billede. Det er mine brødre og jeg der er på billederne. Jeg har vist 12-15 rammer som hænger i huset i Sverige. Alle med gamle fotos fra familien.
Jeg tager lige et billede af samlingen næste gang vi kommer derop.

Jeg kom et lille stykke videre i oprydningen af mit "hobby" værelse. Jeg har fået sorteret garnet i den ene reol, den med alle resterne. Så nu ved jeg hvad jeg har. Der er meget af det hvor der kan komme en lille trøje ud af.... så nu er det bare tiden jeg mangler.
Arbejdet kalder i morgen .. nu ligesom det gik allerbedst ... kunne godt bruge tre uger mere herhjemme.

1 kommentar:

  1. Det ser da bare godt...det er nogle fine rammer du har fået fat i der.;-)

    SvarSlet