Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 25. august 2011

Biblioteksbesøg

Efter besøg hos frisøren hvor jeg fik rettet op på frisuren skulle jeg lige forbi biblioteket for at låne lidt bøger omkring Barcelona. Skal på "pigetur" derned om 4 uger. Glæder mig rigtig meget.

Men så måtte jeg selvfølgelig osse lige kikke ind til håndarbejdesbøgerne og fik lånt alt for meget.
Lige disse to sybøger til småbørn. Tror at Oliver trænger til bukser. Jeg trænger i hverfald til at sy lidt til ham ;o)


Jeg fandt osse den fine bog "Strik - find din indre ro" den er bare så fin med flotte billeder og en masse tankevækkende ord.

Denne trøje her bliver jeg vist nødt til at eje.


.... og her er en detalje fra en anden trøje hvor der er strikket perler ind.
Må vist huske at skrive bogen på min juleønskeliste.




3 kommentarer:

  1. Har du været i Barcelona før? For et par år siden var jeg der med min mand i påskeferien. Mest for at se hvad Gaudi lavede for ca. 100 år siden. Oha, det er smukt!

    SvarSlet
  2. Den bog har osse været med hjem her nogen gange, har dog ikke resulteret i noget på pindene. Men jeg synes den er ret hyggelig og inspirerende

    SvarSlet
  3. Jeg var i Barcelona for en del år siden i forbindelse med en ferie i Spanien. Men det var noget med en rundtur i bus - se til højre og se til venstre - så jeg har ønsket at komme derned igen lige siden og se lidt nærmnere på det hele. Det er lidt vildt det Gaudi lavede ;o)

    SvarSlet