Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 29. august 2011

Dagens mand i skysovs

.. eller kvinde, for sådan føles det næste.
I går gav jeg mig tid til at finde ud af hvordan man får film fra min mands lidt ældre udgave af en vidiocamera over på en DVD... det var jo nemt ... og i dag fik jeg webcameraet til at virke så nu kan vi både se og hører Oliver. Det er skønt at se barnebarnet på skærmen når der er lidt langt over og se ham i natura.

I min oprydning i syværelset sidste uge fandt jeg lynlås vedhænget til Oliver. Jeg har vist lovet for længe siden at der ville komme en striktrøje i enden af vedhænget men måske køber jeg et stykke stof og syr en trøje i stedet.... nu ser jeg hvad jeg kan finde. Ellers har jeg noget blåt og hvidt tykt bomuldsgarn liggende som vil passe. Skal lige være færdig med den lilla bomuldstrøje først ... mangler kun ærmerne.

1 kommentar:

  1. Sødt vedhæng til Oliver...kan godt se der mangler noget den kan sidde fast i.;)

    SvarSlet