Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 27. august 2011

Fodbold og det at føle sig gammel....

Tro det eller la´ vær´ men jeg var til fodbold i går aftes. Vi var inviteret til spisning i Carlsberg Loungen på Blue Water Arena og se en fodboldkamp bagefter. Det var nu rigtig hyggeligt.
Det med at føle sig gammel kom først i dag, for vi skulle jo da lige med ind i byen bagefter ... og en kombination mellem lidt for meget rødvin, lidt for megen øl og alt for sent i seng ... så følte jeg mig gammel og træt i dag, bliver man da aldrig klogere ?? .... desuden var jeg osse så smart at ha´ inviteret gæster til middag her i aften. Fantastisk hvad man tror man kan klare.... på forskud
Nu er gæsterne gået og nu jeg er altså på vej i seng.

1 kommentar:

  1. Tja, ind imellem tror vi vist stadig, vi er 25 år. Jeg kan bestemt heller ikke holde til alt det natteroderi mere. Til gengæld går jeg gerne på stadion
    Håber du får en stille og rolig søndag :)

    SvarSlet