torsdag den 18. august 2011

Nu igen...ka´ ik´ la´vær


Så gjorde jeg det igen. Jeg fik fat i en opskrift i tirsdags på en babytrøje strikket oppefra og ned og da jeg liiiiige havde et nøgle garn liggende kunne jeg ikke lade være. Sammen med mine hjemmelavede knapper bliver det helt sikkert fint. Mønstret sagde godt nok uld men jeg tror den osse går i bomuld.
Men det var jo lige det at jeg skulle blive færdig med nogen af mine andre projekter først ... og så var der lige strygetøjet der venter ... må vist hellere smutte ind til strygebrættet her bagefter.

I skal osse lige se denne her. På vej hjem fra købmanden kikkede jeg ind i Genbrugsland. Jeg fandt denne fine ramme - en mere til min samling - den passede lige til billedet af min lillebror og jeg. Det er fra 1968, jeg er på vej ud med aviser.

2 kommentarer:

  1. Det er ikke nemt at lade være, når nu det hele er kommet i hus ;)
    Den ser rigtig fin ud.

    Yt

    SvarSlet
  2. Tænkte nok at du ikke kunne lade være..den er også rigtig sød.;)

    SvarSlet