Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 5. august 2011

Nye hæklenåle og etui

YESSS... Så kom posten med mine nye hæklenåle. Clover Super Soft
Jeg har lavet en lille prøve og kan allerede nu sige at de er bare super dejlige at hækle med og behaglige at ha´ i hånden. Dem bliver jeg glade for er jeg sikker på.
Jeg har skrevet dem hjem fra Stof og Sy der koster de 35 kr stykket. Det er det billigste jeg har fundet.
Jeg har fået syet et nyt etui til mine strikkepinde. Jeg bruger ikke så tit alm strikkepinde mere, bruger egentlig kun rundpinde. De er meget mere behagelige at sidde med.
I denne etui er der osse plads til strømpeindene, jeg har syet en noget kortere lomme ved side af den lange. Hvis jeg nu er riiiiigtig dygtig til at få dem langt på plads efter brug er der måske nu en chance for at jeg har styr på hvor de er ;o)
Rundpindene har jeg i plastlommer, dem der er lukket på tre sider.

4 kommentarer:

  1. De er rigtig gode, og 35 kr. er overordenligt billigt

    SvarSlet
  2. De er simpelthen bare gode, jeg kan slet ikke bruge de gamle nu efter jeg har vænnet mig til dem.

    SvarSlet
  3. Tillykke, de er så skønne at hækle med. Tror du bliver rigtig glad for dem.

    SvarSlet
  4. Jeg er osse allerede så glade for dem at alle de andre kan komme i gemme skuffen. Det er ligesom med rundpinde fra ADDI, hvis I ikke har prøvet dem så prøv det. De bliver ikke kaldt hurtigstrikker uden grund, ingen masker hænger i overgangen mellem pind og tråd. Jeg mener at Droops rundpinde er samme slags.

    SvarSlet