Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 12. august 2011

Sikke en fredag.


Nu sidder man her sent en fredag aften og har ikke fået strikket en pind .. Bilka i går og Bilka i dag ... hente barn ja hun er jo stadig mit barn selv om hun er over 30 .... i hvertfald gammel nok til at låne bilen og videre ud i byen ... lave dej til pålægskagemand (det skal stå i køleskab til i morgen) .... lave Chili con carna til mændende der skal på jagt i Sverige i næste uge ... så var der lige noget rengøring der skulle klares når huset bliver fuld af gæster i morgen .. puha man er næsten blevet for gammel til alt det. Men skønt at alle de unge kommer + det løse.
Selvfølgelig har døtrene lovet at komme og hjælpe i morgen men jeg vil nu hellere være færdig i dag og så nyde dagen i morgen.
Lidt spændende med den pålægskagemand det har jeg aldrig prøvet og jeg er vist bedre til at strikke end at bage.

... og selvsamme førnævnte datter har været i Irland og købt denne seje Guiness krus til mig. Er det ikke vildt sødt af hende, den er jeg bare så glad for.
Vi var sammen derover for et par år siden og da købte jeg selv et krus som jeg med stor fornøjelse har brugt på arbejde. Men den fik en revne og så har jeg drukket lunken kaffe lige siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar