Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 27. september 2011

Barcelona har bare det hele...


Nu er jeg kommert hjem igen fra det fantastiske Barcelona. Ganske anbefalingsværdig. Barcelona har bare det hele - kultur - strand - fancy butikker - bar - lækker mad - skøn klima - osv
Billedet er Jane og mig med udsigt ud over Barcelona oppe fra Sants Montjuïc.



Vi boede i en fin lille lejlighed midt i den gamle bydel ... med små butikker, barer og en lækker Tapasbar som naboer.




Én af de søde butikker var en butik kun med ting til småbørn og det sjove var at to danske mærker næsten fyldte det meste.



... og så skal Gaudi jo heller ikke forglemmes ... jeg kunne lægge hundredvis af billeder ind men det er der nok ikke så mange der gider kikke på ;o)... der skal jeg ned igen. Måske jeg skal tage manden med næste gang ;o)

2 kommentarer:

  1. Jeg tilstår: vi var i Barcelona i 4 dage og tog (hold nu fast) 800 billeder med vægt på Gaudi. Det gode ved digitale billeder er jo, at man kan nøjes med at udvælge highlights :-)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at have været en fantastisk tur...dejlige billeder du har taget.;)

    SvarSlet