Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 20. september 2011

Hvorfor har jeg ikke købt....

... sådan en noget før. Nogen gange får man købt noget som bare er genial. Jeg der kun kan prale med knap 160cm har altid problem med at nå op .. og det resulterer i nogen gange lidt dumdristige tiltag, såsom kontorstole på hjul og andre umulige ting. Nu har jeg fået en samklappelig taburet .. vupti så er den klappet ud og ligeså vupti ind igen ... den vejer ingenting og kan alligevel ta´ 120 kg. Perfekt !!


Jeg fik i eftermiddags syet et par bukser til Oliver. Fik en rest sejt fløjl med "skjolder" (de skal altså være der ;o) )i Stof2000 til ingen penge. Nu er jeg bare spændt på om de passer.
Er pasformen go vil jeg sy flere bukser af resten af stoffet og lægge dem ind på min hjemmeside.

1 kommentar: