Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 18. september 2011

Knappe tider.


Efter en weekend som barnebarns passer og to nattesøvn i træk der blev afbrudt flere gange, ja så føler man sig noget brugt. Der er altså en mening med at børn skal man ha´ mens man er ung ..
Så da de tog hjem trængte jeg til lidt småsyslerier .... jeg fandt de nyindkøbte plastbøtter frem og fik sorteret i alle mine knapper.
Nu kan jeg lidt nemmere overskue hvad jeg har af farver og størrelser. I de to trææsker er der alle de knapper som der kun er én af. De fleste er hjemme fra min mor. Førhen klippede man jo alle knapper af tøjet ind det blev kasseret. Nu ryger det meste af mit til genbrug men jeg må da indrømme at hvis det er itu og knapperne er fine så klipper jeg dem osse af.
Æsken til venstre er meget gammel, den er vist fra min mormors tid. Måske ikke så køn men sjov at ha´.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er nogen meget flotte trææsker du har der, med fin patina. Jeg har nok osse noget af et crush for trææsker, cigarkasser og den slags.
    Jeg klipper osse knapper af tøj og gemmer dem ;-)

    SvarSlet
  2. Det er sjovt at samle knapper og lige pludselig kan de bruges igen.

    SvarSlet