Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 29. september 2011

Nyt projekt


Jeg var i Stof2000 i dag for at købe garn til mit næste projekt. Jeg har fået opskriften til Crazy kjolen af en meget sød strikkebekendt og den kjole må jeg simpelthen ha´.
Orginal garnet ville koste næsten 800 kr og det syntes jeg måske lige er i overkanten. For tænk hvis kjolen ikke blev som forventet. I Stof2000 kunne jeg nøjes med 300 kr. og garnet er helt ok. Har strikket af det før.

..... men måske jeg liiige skal ha´ sømandstrøjen færdig til Annie først. Nu mangler jeg kun et ærme og en halv ryg ;o)


Det nye katalog fra Stof2000 er lige kommet. Der er godt nok mange spændende ideer ... så er det igen er problem at døgnet kun har 24 timer.

3 kommentarer:

  1. Den kjole er så smuk. glæde mig til at følge med

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se kjolen..det er nogle flotte farver du har valgt til den.;-)

    SvarSlet
  3. Sparet er tjent og farverne er lige så flotte som originalen. Glæder mig til at se kjolen, når den er færdig.

    SvarSlet