Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 13. september 2011

Så blev der lidt færdigt


Så blev jeg da færdig med nogen af projekterne.
Den lille lilla bomuldstrøje som blev noget anderledes end opskriften og en tyk uldvest med mine egen kokosknapper.
Deuden er jeg næsten færdig med en vest af restegarnet fra min nederdel. Måske skal den på hjemmesiden ligesom de to andre eller osse er det én til Oliver.
I aften skal jeg på Strikkecafe. Det er altid hyggeligt. Tror jeg skal ha´ noget nemt strikketøj så er det nemmere at snakke . Thi hi.

4 kommentarer:

  1. Rigtigt fine ting - hyg dig på strikkecaféen

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde ting du har strikket.
    Må man spørge hvor den lilla cardigan kommer fra ??

    Yt

    SvarSlet
  3. Orginal opskriften hedder "Bette". Design: Kirsten Søndergard. "Bette" er en trøje med slids foran, strikket i uld og med snoninger under armene.

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har strikket..Og den lille trøje var dejlig blød..

    SvarSlet