Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 30. oktober 2011

En fantastisk dag


Det har været en fantastsik dag, én af de dage hvor man virkelig føler man har fået meget ud af den.
I går gik vi tidlig i seng, manden skulle på jagt i dag og jeg var træt efter en hel dag til messe.
I morges kl 6.15 var jeg lysvågen og sådan en lang dag alene skulle da udnyttes.

Jeg blev færdig med det der i starten skulle blive til en taske men det så jeg ret hurtig at det blev det vist ikke.
Men som en "beholder" til kogler kan den vel bruges til ;o)


Jeg blev også helt færdig med den uldne babytrøje...


... og en vest. Begge dele skal sælges på min hjemmeside.


Jeg har osse leget lidt med nogle bogstaver (JUL) lavet af eps og stof. Jeg vender senere tilbage med en DIY hvis det bliver godt. Har nemlig prøvet at lime det med tapetklister og er spændt på om det dur.....mere senere.


... og så var der lige en opskrift og noget garn jeg havde liggende som skulle prøves. Der er simpelhen så meget garn på spolen at hvis trøjen bliver go´ vil jeg ha´ en glatstrikket nederdel til ... måske jeg kan købe mig til arbejdet af én jeg ved der har en strikkemaskine ... det vil jeg forhøre mig om.... jeg gider næsten ikke strikke den i hånden.
(Farvegengivelsen er meget dårlig, jeg tager et bedre billede når den er færdig, det kan ikke tage lang tid på p 5,5.)

... og da solen kom gik jeg ud og vaskede vinduer.... er nu meget mere end godt tilfreds med mig selv :o)

3 kommentarer:

  1. Jamen altså! Hvor har du været aktiv! Jeg har kun nået at hækle sten. Og prale lidt af mit dominosjal og strikket på min påfugletaske :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor har du nået meget. Det nye strikketøj ser spændende ud.

    SvarSlet
  3. Super fede ting du laver, god påske

    SvarSlet