søndag den 9. oktober 2011

Hæklede græskar



Jeg faldt over opskriften på hæklede græskar her
De er simpelhen så søde så det må jeg lige bruge søndag aften på. Jeg må vist se om jeg har en mørkere grøn i gemmerne til stilken.
Jeg trængte til lidt ekstra hygge .. min lille gamle mor der er hårdt ramt af Altzheimer er blevet indlagt på sygehus i dag. Det er lidt hårdt for personalet på et akut afdeling et jo ikke uddannet til at tage vare på den type patienter og de har jo heller ikke tid .... og jeg kan jo ikke sidde deroppe hele tiden. Jeg håber hun snart kommer hjem på plejecenteret igen.

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig spændende ud med hæklede græskar..glæder mig til at se din færdig.
    Rigtig god bedring til din mor og håber for dig og hende at hun snart er tilbage i vante omgivelser.;(

    SvarSlet