Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 16. oktober 2011

Knækbrød og hygge


Jeg ikke ligefrem verdensmester i et køkken, jeg er vist bedre til at strikke. Nu er det jo ikke fordi familien har sultet igennem tiden men det er nok noget med at ens interesse ligger et andet sted.
Men I går bagte jeg knækbrød for første gang og hvor er de bare goe´, måske ikke så fine men smagen er himmelsk.

Så nu sidder jeg og råhygger med knækbrød, kaffe, hækletøj,lidt surfen rundt i blogland .... solen skinner, og manden min er på jagt, så jeg har næsten hele dagen for mig selv.... og efterårsferien banker på. Kan man tåle at ha´ det bedre ?

Senere skal der pakkes til Sverige. Det bliver skønt at komme derop igen.

2 kommentarer:

  1. Uhmmmmmmmmmm, knækbrød er simpelthen fantastiske - i hvert fald de hjemmebagte. Jeg får lyst til OMGÅENDE at lave en portion!!! Ha en rigtig dejlig ferie i det skønne, svenske efterårslandskab - er I mon ude og samle svampe, når I er på de kanter? Knus fra Karin

    SvarSlet
  2. Hej Karin. Det med svampe har jeg desværre ikke forstand på men ville rigtig gerne lære hvilke der er spiselig. Har en bog men det vil nok være bedre at få det vist ... måske jeg skal melde mig på et svampekursus næste år.

    SvarSlet