Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 23. oktober 2011

Nye indput



På vejen hjem skulle der lidt spændende læsestof til og jeg købte årets første julehæfte. De der svensker er nu gode til det med pynt og nostalgi




Der er masser af søde og sjove ideer. Bl.a stjerner af øl/sodavandsdåser


Der er osse strikkeopskrifter bl.a Pippi trøjen.






I skal også lige se hvordan et reklameblad osse kan se ud. Det er ICA´s blad ( ligesom Bilka ) Her er flotte inspirende billeder og bladet er spækket med opskrifter på spændende mad. Det er en reklame som ikke bliver smidt ud lige med det samme

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig julet og hyggeligt ud :o)
    Hvad hedder bladet?

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt ud.
    Jeg har lige været i Norge og fandt et lækkert juleblad... til den rørende pris af 176 norske kroner... ca 150 danske kr. Det var jeg for nærig til.

    SvarSlet
  3. Hej Randi. Det hedder Julmagasinet og er produceret af det svenske Aller, så det er nok noget liggende den man kan købe herhjemme. Men det her blad er nok mere svensk :o)
    ... osse hej til dig Helle.
    Ja man undre sig over at der er nogen som har råd til at leve i Norge ;o)
    Det her blad koster 34 sv kr så det er noget mere betalelig :o)

    SvarSlet
  4. altså det blad må jeg forsøge at få fat i. Har længe ledt efter opskriften på pippitrøjen - og her er den :-)

    SvarSlet
  5. Hej Mette. Hvis du sender mig din email kan jeg da skanne Pipi trøjen ind og sende til dig

    SvarSlet
  6. Hvor er du bare sød. Tusind tak. Min mailadresse er mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet