Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 1. oktober 2011

Så var der lukket :o(


Jeg har været til konference i Svendborg i weekenden og i middagspausen smuttede vi ned i byen for at kikke ind i garnbutikken Ulrikke men den havde lukket om lørdagen ... øv øv .. der var et par uldnisser og et par trøjer som jeg meget gerne ville ha´ kikket nærmere på.


Her i eftermiddags skulle de sidste solstråler nydes og jeg fik klippet et par hoveder af solsikkerne. Det er nogle selvsående solsikker ... min mand er storforbruger af fuglefrø. Så vi har solsikker de mest sjove steder, men de lyser jo vældig op med deres flotte gule hoveder.

4 kommentarer:

  1. Vi har da ikke lukket om lørdagen :-)
    Åbningstiden siger 09.30 - 13.00.

    Du bestiller dem bare over vores hjemmeside, hvis du gerne vil have dem. De er ikke lagt på hjemmesiden,men hvis du ønsker det, skal jeg gerne guide dig igennem bestillingen af dem. De er nemlig super søde :-))

    Hilsen

    Githa

    SvarSlet
  2. Ok Githa. Vi var osse først forbi godt kl 13 og troede at der var lørdagslukket fordi de andre butikker lukkede kl 14. Sådan kan det gå. Jeg har allerede sendt en mail tidlige på aftenen ;o)

    SvarSlet
  3. Synes jeg er alletiders Irene - så er jeg sikker på du nok skal få det du ønsker ;-)

    Hilsen

    Githa

    SvarSlet
  4. Øv altså, jeg kender godt det der med at man lige har planlagt det, og så er der lukket.

    SvarSlet