Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 15. november 2011

Alt for sent ude...


Jeg har altid en lydbog liggende på min lille minicomputer. Det er jo ikke nem at læse alle de bøger man gerne vil når der osse skal hækles og strikkes.... og når manden har magten over zapperen kan man sætte et par propper i ørerne og lytte i stedet for at høre på fodbold og andet for mig uintressante ting ;o)
DR´s læseklub vælger året lydbogpris og i år blev det "Den hundredeårige som kravlede ud af vinduet og forsvandt"
Ligeså sjovt og skør som titlen er bogen. Ka´ man li "Forrest Gump" vil man elske denne her.
Så hvis du ikke har læst bogen så er chancen her.... jeg har været alt alt for sent ude men du kan nå det endnu i aften (tirsdag) og downloade den gratis på her DR læseklubben hjemmeside

Til dem der ikke ved det har biblioteket masser af gratis lydbøger her
De kan jo osse downloades til Iphone eller hvad man ellers har.

2 kommentarer:

  1. Den er bare så sjov den bog. Vi har læst og grint begge to. Det er helt klart en bog vi anbefaler til andre.
    Har endnu til gode at prøve at høre en bog. Har mine tvivl om hvorvidt jeg vil kunne koncentrere mig om at lytte.

    SvarSlet
  2. Du har helt ret Trine, der skal lidt tilvænning til ...det er det med ikke at lade tankerne flyve for så skal der "spoles tilbage" ;o)
    ... jeg har osse opgivet et par bøger fordi oplæserens stemme erriterede mig. Men ellers jeg er blevet ret glad for det...

    SvarSlet