Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 20. november 2011

Kan man få lidt ynk


Jeg har bare sådan brug for lidt ynk. Har brugt hele søndagen på loftet med at kravle rundt mellem spær og lægter og lagt isolering ud. Sådan et halv eller helgammelt paracelhus har jo ikke for meget af den slags. Så nu sidder manden min og jeg og fortæller hinanden hvor ondt vi har i ryg og ben ;o)
Så var der osse mulighed for at få kasserne med julepynt ned. Måske jeg skal bruge lidt tid til at få sorteret noget fra. Men der er altid en del jeg ikke kan nænne at smide ud selv om det aldrig bliver brugt, så der bliver nok ikke mindre kasser der skal op igen.


Der blev osse tid til at kikke i et par kasser som der ikke er kikket i de sidste 20 år og se hvad jeg fandt. Et rejsevækkeur. En "Europa 7jewels", vist fra 60erne. Det vil passe perfekt på gæsteværelset i Sverige.


.. og så var der to billeder i stramaj som min mor har syet. De skal laves om til to puder. Kan lige forestille mig dem indfattet i sort velour.

2 kommentarer:

  1. Hermed sendes lidt ynk, det er aldrigrart at foretage sig ting i rum hvor man kun kan kravle rundt.
    Men sikke da nogen fine ting du fandt deroppe.
    Er lykkelig over at vi ikke har et loftsrum, men en kælder hvor vi hele tiden er nødt til at tage stilling til det, der ryger derned.
    Især da jeg har set hos fraflyttende genboer, hvor meget l... de har fundet på loftet ;-D

    SvarSlet
  2. Tak for ynk ;o) Jeg er helt mørbanket her til morgen. Nu er vi så "heldige" at vi skal over i garagen efter en stige for at komme på loftet så det er minimalt hvad der står deroppe... kun noget fra pigernes barndom, julepynt og så lidt kasser fra da vi flyttede sidste gang ;o)
    Jeg har osse set andres lofter og alt det jordiske gods der kan stå deroppe ;o)

    SvarSlet