Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 21. november 2011

Min egen Desiguel


Da jeg var i Barcelona så jeg denne jakke fra "Desiguel" men jeg syntes ikke lige at jeg havde 175 Euro i overskud og så var det jeg tænkte at den måtte jeg da kunne kopierer.


Utrolig nok havde jeg et stykke stof som lignede temmelig meget og genbrugcenteret havde en cowboyjakke der kunne bruges. For hvis projektet endte i skaldespanden var der ikke investeret det helt store i det.


Her er manchetterne og lommerne taget af.


Her er det færdige resultat set forfra ....


... og set bagfra. Jeg har påsyet en smalt velourbånd og sat nye knapper i.


...og med det her flettede bælte til et par cowboybukser er sættet fuldendt.
Bæltet er flettet af stofstrimler fra det ternede stof.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor flot, kan helt klart forveksles med originalen.

    SvarSlet
  2. Hold da helt op...du er bare god til det der...den ligner jo en hel million.;)

    SvarSlet
  3. Den ble bare lekker....veldig lik orginalen :)) du er dyktig med symaskinen.

    SvarSlet