Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 20. december 2011

30 cm juletræ

Så har jeg pyntet juletræet :o)

Det er et lille træ som jeg har haft med fra Sverige, lidt tynd i det men pyt ..... Den er 30 cm høj fra jordoverflade til toppen.
Manden og jeg holder juleaften alene i år ... sådan er det når ens børn osse har svigerfamilie og arbejde der skal passes ;o) ..... resten af julen er vi ikke hjemme og så syntes jeg det er lidt for meget med et "rigtig" træ.
Bemærk at der er mini lyseholder med minilys i ... de bliver nok ikke tændt da de er næsten nedbrændt ... hvor mon man kan få nye minilys ?  Der er osse en minilyskæde på (Ikea) så lys er der på juleaften. ................. og efter anden skal vi ha´ risalemande med mandelgave fra Tanja   :o)


.




4 kommentarer:

  1. Fint lille juletræ.
    De er så søde de små lysholdere.
    Tror ikke man kan få de lys længere.
    Så du må selv igang med at dyppe lys:-)
    Du kan skrive til Greengate eller ringe til dem.( nummeret finder du på nettet)
    Så er jeg sikker på de med glæde sender dig et katalog.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Sikke da et sødt lille træ du har fundet. Kønt og praktisk

    SvarSlet
  3. Det er et lille skønt træ du har fundet der. Og rigtig flot pyntet.
    Jeg håber at I får en rigtig god jul.

    SvarSlet
  4. God og glædelig jul til jer to. :-) så er jeg ikke alene om at have sådan et lille sødt juletræ. Måske du kan købe dem hos ,, Egholm,, i Stranbygade næsten helt nede ved rundkørslen

    SvarSlet