Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 28. december 2011

Endelig færdig...

Endelig blev jeg færdig med det sidste gardin til det sidste køkkenvindue ... og så kom der lige et par knækbrød op og hænge ... et billed i modlyd men så kan I da ane en blå himmel og let frost  ;o)
Jeg er snart færdig med at strikke en trøje til Oliver. Bagefter skal jeg prøve om jeg kan brodere maskesting. Det er mange år siden jeg prøvede det sidst. Der skal broderes forskellige biler i de indstrikkede firkanter.Alle kanter har forskeligge farver, en sød detalje syntes jeg.
Men jeg må vist først til at gøre klar til vores nytårsgæster. Mændende skal en del på jagt de næste dage ... så mon ikke Marianne og jeg kan få knævret færdig ... det kniber ofte hvis vi kun ses en aften ;o)


3 kommentarer:

  1. Sikke et fantastisk gardin, det ligner en million.
    Hvad mener du med knækbrød?

    SvarSlet
  2. Formodentlig flade runde knækbrød med hul? :-)
    Svensk hygge, så det batter.
    Fine gardiner!

    SvarSlet
  3. Tak tak ... ja det er runde svenske knækbrød i jutasnor. :o)

    SvarSlet