Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 3. december 2011

Gode lopper

I denne weekend er vi på Sjælland for at besøge alle de unge og selvfølgelig spc. Oliver .....men man kan jo ligesågodt blande fornøjelserne lidt ;o)
Vi skulle ha været på et julemarked inde i Kbh men det regnede simpelthen for meget og vi tog en tur rundt i Torvehallerne.
Bagefter kørte vi ud på Frederiksberg og besøgte "Det nye designer marked"


Der var mange fine ting imellem men mange mennekser på et meget lille sted.


Bagefter gik vi ned til loppemarkedet i Forum og det var tilgengæld MEGET stort og hvor var der mange skønne ting. Her kunne jeg godt ha´ brugt meget mere tid og flere penge.


Men jeg fik et par rigtig gode ting. I Sverige har jeg en kande med små fine blomster og her i Forum stod der en stak tallerkner i samme mærke, dem fik jeg til 50 kr efter lidt forhandling.


Til gengæld måtte jeg betale den "fulde" pris for tasken. Den er super flot og aldrig brugt. Det er en "Belsac" i kernelæder til 200 kr. Det er jo vildt biligt. Den er jeg allerede meget glad for

2 kommentarer:

  1. Det er nogle lækre ting du har fundet der :)

    SvarSlet
  2. er du nu på Sjælland igen ;-D

    Vi har haft to fade med de der blomster, dem fik vi af Thomas mormor. Men blomsterne forsvandt da de kom i opvaskemaskinen, nemt er ikke altid godt.
    Fed taske. Godt vi bor laaangt fra Forum.
    Fortsat god nydning af Oliver ;D

    SvarSlet