Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 13. december 2011

Hvor dum har man lov at være....





Ja jeg spørger bare ... i går klippede jeg mig selv i tomlen, lige midt i blommen. Min skræddersaks er bare al for skarp..... og i dag skulle jeg skære en kasse op og så var fingeren i vejen.  Av av, det bløder en del men det holder vel op igen.
Nu må jeg se om jeg kan strikke i aften ellers jeg må hækle.







Jeg nåede heldigvis at blive færdig med den lille vest jeg har på bestilling. Man kan jo godt sy knapper i med en finger pakket ind i plaster.

3 kommentarer:

  1. Din stakkel, god bedring. Jeg afløser i øjeblikket for en, der har klippet sig i en finger. Hun er sygemeldt i 12!! uger, da hun har skåret flere sener over i fingeren.
    Så man skal passe på sig selv.

    SvarSlet
  2. Åh nej, det er altså træls med skader, der går ud over strikkeevnen. Godt du nåede at færdiggøre den meget fine vest.

    SvarSlet
  3. Åha da! Jeg synes ellers mest det er mænd, der varer sig for at hive hænderne op af lommen for ikke at komme til skade...
    Jeg har så halvvejs hæklet hul på et par af mine fingre. Det er de pokkers til snefnug- der skal være til alle julekort :-)

    SvarSlet