Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 7. december 2011

Hvor er jeg heldig


... at kende så mange skønne quinder.


Der blev spist, snakket og strikket så det var en lyst.



... 14 damer der bare er gang i .....


... og så blev jeg begavet med gaver som om jeg havde fødselsdag.
Der var det lækrste garn i de skønneste grønne farver som Karin selv har farvet og spundet.
Se selv på K H Design
Der var et glasfad fra damerne der strikker til de hjemløse, Tanja har selv lavet det. Det er bare så flot osse i de grønne farver som jeg elsker.
Så var der hjemmelavet marmelade i en kurv med nisser og andet julepynt, det var blomster og gavekort til "Garnhjørnet" .. ja jeg kan blive ved.... og så havde søde Tanja en mandelgave med til os. Hun syntes det var synd at manden min og jeg skulle holde juleaften alene uden mandelgave.
Hvor er jeg bare heldig !!

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du føler dig heldig! Det ser SÅ hyggeligt ud!

    SvarSlet
  2. Lidt skal man da have når man nu er så flink at lægge hus til og så også står og laver en masse god mad. Tusind tak for en hyggelig aften.;))

    SvarSlet
  3. Det var en super hyggelig aften. Dejligt du ville ligge hjem til :)

    SvarSlet