Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 19. december 2011

Så bliver man glad :o)

Se hvad der lå på mit skrivebord i morges.
Det var fra en kollega som ind imellem skal ha´ hjælp til nogle af de 3D tegne progammer vi bruger ... han er ikke er så teknisk minded ... er en lidt ældre sag, ja altså ældre end mig ;o) ..... egentlig et værre brokhoved men alligevel ret sød ... han fik godt nok en ordentlig krammer.
Man bare glad  (selv om jeg ikke er så meget for Anton Berg chokolade)



I eftermiddags var jeg lige en smut på biblioteket og de har ofte en vogn med bøger og blade der er til salg.
Jeg købte nogle syblade til 1 kr pr stk og et par bøger til en femmer stykket.
Bla. denne her. Jeg har den godt nok i forvejen men kender et par stykker som jeg syntes skal læse den.
Det er bare klog en bog som jeg har læst to gange.
Det er et brev/dagbog hvor en gammel kvinde gør op med hele sit liv ... den handler om følelser, drømme, lidenskab, at man skal huske at følge sit hjerte. Livet kan ikke gøres om.
Forfatter: Susanna Tamaro.

1 kommentar:

  1. Ja, det gør man da helt bestemt. Sikke den dejlig kollega, som husker at værdsætte ens hjælp og give udtryk for det. God jul til dig og din familie.

    SvarSlet