Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 22. januar 2012

Blev færdig .... og blogproblemer

Jeg blev færdig med projektet som jeg omtalte i går men så var det blevet for mørkt til at tage ordentlige billeder. Mit camera er af ældre dato og tager ikke særlig gode billeder indendøre ... nu må jeg så håbe på bedre lys når jeg har fri fra arbejde i morgen . Måske jeg skal satse på et nyt camera men det skal altså stadig være et "idiot" et.

Jeg har problemer med at skrive på nogen af jeres blog bl.a hos Helvig. Når jeg vil ind på kommentarsiden bliver skærmen bare hvid. Jeg har læst at der en andre der har samme problem men er der nogen af jer der har løsningen ? .. eller skal jeg bare vente på det går over !

LØSNINGEN ER FUNDET :o)  Jeg fandt en side hvor der blev foreslået at man indstallerede Google Crome istedet for den "gamle"  Google og vupti nu fungere det hele igen og egentlig meget bedre ... det går ligesom osse lidt hurtige med at uploade siderne.  HERLIGT :o)

3 kommentarer:

  1. Og hvor fandt du så den løsning henne.??? Den kunne jeg nemlig godt bruge.

    SvarSlet
  2. Jeg har svaret Helvig via mail men er der andre der kan bruge det så er det ikke noget hokus pokus ved Google Chrome. Det er bare en anden webbrowser og man kan sagtens have begge liggende både Internet Exploerer og Crome. Så kan man selv vælge og ved få klik kan Chrome ændres så de bliver ens .. næsten. Det siges nemlig at der vil nogle programmer hvor der kan være problemer med Chrome. Jeg har dog endnu ikke set det.

    SvarSlet
  3. Hei tusen takk for tipset!
    Det hjalp.
    Gleder meg til du får fotografert.

    :o)

    SvarSlet