Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 26. januar 2012

Crazy kjolen er på vej.


Så er Crazy kjolen godt på vej. Jeg blev færdig med nederdelen i går aftes og er gået gang med ærmerne. De er sjove at strikke da der hele tiden er noget nyt mønster der skal strikkes.
Er meget spændt i på resultatet.









Jeg er osse kommet godt igang med det hæklede tæppe. Jeg har jo trævlet det andet op og hækler nu et stort bedstemor firkant. Regner med at den skal være 120x120, så passer den til at lægge over benene en kold aften ... ja sådan én som i aften.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud :) Du har da rigtig travlt.

    SvarSlet
  2. Ja, det er koldt i dag, man kan sagtens trænge til et tæppe og dit ser ud til at blive rigtig flot. Jeg har aldrig tænkt på, at man bare kan lave en stor firkant. Det er en genial ide.
    Glæder mig til at se kjolen, den ser ud til at blive god.

    SvarSlet
  3. Fine farver du har valgt til din kjole , det er sjovt at se så forskellige de bliver :-) Men en skøn kjoler er den , min bliver flittig brugt :-)
    Strikker du den i Lerke garn ?

    SvarSlet
  4. Hej Tanja. Jeg har jo lovet at jeg skal ha´ den på til strikkecafe ... nu ser om det bliver næste gang ;o)

    Hej "Uldbegavet". Det bliver rigtig godt med en stor firkant ... måske ikke så mormoragtig og så skal der ikke syes sammen bagefter ;o)


    Hej Birthe. Jeg havde set kjolen i original garnet og det brød jeg mig ikke så meget om, syntes den virkede tung og så var der jo osse lige det med prisen. Hvis nu kjolen alligevel ikke lige ”var mig” så var det jo en del penge at ha´ liggende i skabet ;o)… så jeg har strikket den i strømpegarn. Kunne ikke lige finde en uld i den rigtige kvalitet og farver . og strømpegarn er jo prisbillig, er let og holder pænt i vask.

    SvarSlet