Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 9. januar 2012

Et utroligt menneske...

Nogen gange møder man et menneske som bare er mere en utrolig hjælpsom.
Jeg havde set i dba.dk at en Christian i Haderslev havde 20 sengetæpper til salg for 30 kr stk. Det er ikke en tryk fejl ... 30 kr. Vist nok fra et hotel, pengene fra salget vil gå til nogle spejdere.
Jeg vil købe de seks men portoen er jo dyr så jeg skulle finde ud af få dem hentet i Haderslev.
Christian ringede så i dag, han kendte én som skulle til Århus i weekenden og der ville han møde én som kom fra Esbjerg. Han vil så tage dem med hjem og så kan jeg hente dem der i næste uge.
Ér det ikke bare utrolig ... jeg har nu osse besluttet at jeg overfører lidt ekstra kroner... det går jo til et godt formål.
Glæder mig til at se dem, de skulle ikke være slidte. De skal op i Huset i Småland, de to som sengetæpper og et par stk. til en rumopdeling når vi er rigtig mange. De to sidste ved jeg ikke rigtig endnu hvad jeg vil med. De ser bare så fine ud at jeg ikke kan lade være at bestille lidt ekstra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar