Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 7. januar 2012

Hvis du søger skal du finde ..

.. står der vist i en gammel bog. Det gjalt ihverfald for mig i dag.
Jeg var til loppemaked i Kvaglund Hallen og sikke fine ting der var der. Måske godt at jeg ikke havde pung med, så det var manden der måtte betale.

Jeg fandt en længe savnet håndpisker som jeg havde ønsket mig til huset i Småland, en rigtig fin én af slagsen til 30 kr.
Desuden købte jeg to sæt sengetøj af det fineste bomuldssatin. Nogle damer har opkøbt fejlsyet sengetøj som var beregnet til hoteller og så har de syet det om... 100 kr pr sæt !!

Grunden til at jeg ikke havde pung med var at den var væk da vi skulle til at gå.... jeg ledte desperat alle vegne. Helsigvis fandt min mand den ude ved gaden, jeg havde tabt den ud af bilen i går aftes.
Jeg var selvfølgelig meget glad for at få pungen men osse grædefærdig. Snøft snøft .
Min lækre julegave var total gennemblødt, selv penegsedlerne skulle på radiatoren. Så nu er jeg spændt på om den får sin farve tilbage og bliver (næsten) som ny igen når den er tør, det tar´ nok et par dage. Mon ikke så en gang læderfedt vil gøre underværker.

1 kommentar:

  1. krydser fingre for din pung bliver fin igen.
    Heldig du fandt nogle gode ting i Kvaglund

    SvarSlet