Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 3. januar 2012

I har da ikke set mine julegaver...

Jeg fik bla. 3 bøger .. de to til højre havde jeg ønsket mig. Men må nok sige at den til venstre er den bedste. Den er gigantisk - med uudtømmelige iddeer; opskrifter på læbepomade - bodyskrub - kager - brød - marmelade ja alt hvad man kan lave af naturens overflod i de forskellige 12 mdr.. ... også en masse ting man kan lave i naturen sammen med børn og barnlige sjæle.






Lidt snob har man vel lov at være så jeg havde også ønsket mig en kalender i læder.
Men samtidig kan jeg ikke nænne at den ligger og roder rundt nede i min arbejdstaske sammen med frugt, madpakker og alt det ander der osse skal være der.
Så jeg har syet et etui der osse har en lomme til kuglepennen.
... og bagpå er syet et af mine nye labes på ... det er da osse lidt snobbet ;o)

3 kommentarer:

  1. Jeg synes nu ikke der er noget snobbet ved det. Det er særdeles praktisk med et etui og dit er smukt.
    Bøgerne ser spændende ud.

    SvarSlet
  2. Jeg synes bestemt heller ikke det er snobbet. Det er en rigtig gode idé med dine labels :)

    SvarSlet
  3. Fine gaver du har fået...snob eller ej..Jeg synes det er en rigtig fin idé du har fået der.;-))

    SvarSlet