Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 28. januar 2012

Kaos og støv

Det har fuldstændig taget overhånd .. ...jeg er gået i gang med at rydde op i min "stue" , sorterer og stakke op ...  men hvor bliver det dejligt ... engang i morgen.
Utroligt hvad man får samlet sammen. Nogen gange siger jeg  "nejjj hvor fint, har jeg osse det, det havde jeg da glemt :o)"  .. en del skal på losseren og en pose restegarn går til Varmestuestrikkerne.

Men lige nu ser det lidt uoverkommelig ud,....... så det var dejligt at manden kaldte at der var kaffe og jeg kunne få en lille pause.

I skal lige se mine keramik fugle, de er helt begravet i sne og har fået hat på  :o)


... til gengæld er en af de ægte meget glade for at vi fodrer. Den sidder ofte trolig og venter på at småfuglene taber frø fra fugleboldene der hænger henover.

3 kommentarer:

  1. Ihh det bliver spændende at se hvad du sådan gemmer til os...;)

    SvarSlet
  2. Hold op altså hvor har du fået meget sne.. Vi har stadig ikke set så meget som et lille fnug.......

    Hvem kender ikke til... at få samlet for meget sammen... Det er altid rart med en oprydning.. I hvert flad bagefter.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Uha, jeg synes dit værelse ligner mit... Jeg må også se at få gjort noget ved det.
    Fotodokumentation ej nødvendigt... måske en "efter"udgave.

    :-)

    SvarSlet