Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 6. januar 2012

Lidt mere Crazy

Jeg er kommet lidt længere med Crazy kjolen .. jeg gik lidt i stå sidst i november da jeg skulle til at lukke af på skuldrene bag, så var der alt for mange masker.... en misforståelse mellem opskriften og mig .... så var det at strikketøjet fik lov at passe sig selv en rum tid.

Nu er jeg færdig med overdelen og godt i gang med nederdelen. Jeg har valgt at strikke nederdelen på rundpind og med lige bredde striber. Det andet bliver nok lidt for Crazy for mig.
... og se  .... det er nogen gange en fordel at være lille og ha´ korte ben, så skal nederdelen nemlig ikke være så lang ;o)

5 kommentarer:

  1. Åhh garnet og opskriften ligger bare og venter på, at jeg får afsluttet gamle projekter, så jeg kan hellige mig den... Men dejligt at høre, at hvis jeg går helt galt med opskriften, så er jeg ikke den eneste :) Glæder mig til at se din kjole færdig :)

    SvarSlet
  2. Ser rigtig lækkert ud

    Heldig for mig jeg ikke er en kjole pige for jeg er 186 høj haha

    SvarSlet
  3. Den bliver garanteret flot, jeg er vild med farverne og når den ikke skal være så lang, kan den hurtigt blive færdig.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig til at se den færdig. Har du den på d. 17 i strikke cafeen :)

    SvarSlet
  5. Fede farver, du har valgt til din Crazykjole. Jeg er supergald for min, så du har noget at glæde dig til

    SvarSlet