Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 15. januar 2012

Skal måske starte med at spille Lotto ?

Det har været det skønneste vejr østpå hele weekenden (nok osse andre steder). Er det ikke bare skønt ved Kolding fjord ? Solen varmede og ikke en vind rørte sig.
Hvergang vi er der får jeg lyst til at kikke boligannoncer men for at få råd til at bo med den udsigt skal jeg vist til at begynde at spille Lotto ;o)


Jeg trådte mine barneben i midtjylland og da jeg rejste hjemmefra drejede jeg til venstre og tog til Esbjerg ... jeg skulle vist ha´ drejet til højre mod østkysten. Jeg bliver aldrig rigtig vestjyde ... bliver aldrig gode venner med blæsevejret og den barske natur ;o)
...... men så havde jeg jo aldrig mødt min mand og fået verdens bedste døtre.       Tjaaaa ... hvordan havde mon mit liv så set ud ;o)     
             

1 kommentar:

  1. Vejret har netop været pragtfuldt de sidste par dage.
    Lotto har jeg nok opgivet - må være tilfreds med udsigten. Jeg foreslog faktisk manden, at vi tog kaffen på terrassen, når vi nu alligevel var ude for at tæmme brombærbusken...
    Tænk, han gad ikke!
    :-)

    SvarSlet