Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 11. januar 2012

Skærmtest

Nu har jeg gået og kikket på den lampeskærm som jeg købte i genbrugsbutikken. Den skal på den skøre lampe som jeg fik med hjem fra genbrugspladsen i lørdags.
Det er kun stativet jeg skal bruge. Men hvad skal der udenpå ?
Jeg har prøvehæklet et lille stykke af noget tyndt bomuldsgarn - en rest fra en dåbskjole jeg hæklede for et par år siden. Men det er vist for tyndt ... der er godt nok langt hele vejen rundt ;o)

Her har jeg lavet en lille prøve at noget tykt bomuldsgarn som lå i min mors hus. Det er nok mere passende..... måske jeg bare skal sy et betræk ... det skal jeg vist lige gå og tænke over et par dage..

1 kommentar:

  1. Har du kigget i 365 ting du kan strikke? Det er godt nok et hæklet stykke til at lægge over en glasskærm, men jeg synes det er lidt fint.

    SvarSlet