fredag den 27. januar 2012

Smuk - bøvlet og "endelig fredag" :o)

Hvor er sne altså smuk - men altså osse ret bøvle at cykle i en fredag morgen når al den sne kom som en overraskelse for alle. Kan man mon få vinterdæk til en cykel ;o)



Vejrmanden havde sagt 2 cm men han havde vist glemt Esbjerg. Vi fik 10-15 cm.
Men hvad gør det når det osse er weekenden.
Al det hvide skal nydes i morgen men først skal der hygges i aften med rødvin, håndbold og strikketøj..... og mig som slet ikke ser sport. Jeg er alligevel blevet lidt bidt af de drenge men det er nu osse noget mere spændende end fodbold, det er da dræbende at se på  .... så få mål har jeg slet ikke tålmodighed til ;o)

2 kommentarer:

  1. Her har vi intet set til sne, har også sagt til min bror, der bor i Årre at i godt må beholde det derovre ;D
    Og man kan ikke få vinterdæk til cyklen, jeg spurgte cykelsmeden sidste vinter, det ville elers ikke være tosset.

    God weekend

    SvarSlet
  2. Irene - jeg ser heller ikke sport; men når "drengene" spiller håndbold, sidder jeg klar foran fjerneren. Som regel foran rokken, for det er ikke nemt at strikke med spændings-sved i håndfladerne;-)))) Rigtig god weekend -her står den på hundepasning, bagning og 100% råhygge og afslapning. Knus

    SvarSlet