onsdag den 18. januar 2012

Tæppe omigen

I går var der endelig igen strikkecafe i Kirkegade. Det er bare SÅ hyggeligt.  Søde quinder og en lækker butik der bugner med alskens herligheder. Godt jeg ikke arbejder der .. det ville være som at sætte et barn i en slikbutik.
Jeg blev spurgt om hvordan det går med mit hæklede tæppe og jeg måtte indrømme at det slet ikke gik. Jeg har opgivet den som den er nu, den bliver alt for tung og uhåndterlig ... og så var det jeg fik tanken i dag at jeg kunne hækle to mega oldemorfirkanter og sy dem sammen.... og det er jeg så startet op på. Tror det bliver rigtig godt.

Så langt nåede jeg.

3 kommentarer:

  1. Det med strikkeklub er en dejlig ting. Sidste torsdag var jeg i en århusiansk af slagsen.
    Det kan vist bli' rigtig fint, ideer og så'n :-)
    Åh - jeg havde også gang i sådan et bølgetæppe; det har ligget stille i l-a-n-g tid. Og jeg er nået vildt langt på det (længere end bredt!). Men der er helle tiden så mange projekter. Og bedste/olde-mortæppet har jeg så lavet...

    SvarSlet
  2. Lyder rigtig hyggeligt !

    Er selv i gang med et lappe tæppe ... faktisk nr. 4 ... af slagsen... Synes det er så dejlig nemt at sidde med om aftenen.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Det lyder spændende. Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet