Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 8. januar 2012

Ved ikke lige helt hvad jeg skal mene

Vi var på genbrugspladsen i dag og så så jeg en mand der havde smidt denne her lampe ud .... vupti .. så var det min..... ved godt at man ikke må tage noget med hjem fra pladsen .... men når der ikke er nogen der ser det .. vel :o)

Men jeg ved nu ikke helt hvad jeg skal mene om den og hvor den skal stå .. thi hi.... men den er bare så speciel. Jeg vil da prøve at finde en skærm til den og tage den med til Småland.

Den er vild tung, måske bronze Jeg er ikke helt sikker på om de to dele altid har hørt sammen. Men overdelen er en lampe, der er telefon nr på fra en forhåndværende lampebutik (nok for 40år siden) her i Esbjerg






2 kommentarer:

  1. Fin sag!
    Ikke sikkert det er din smag, men jeg ville nok google nogle opskrifter på hæklet "skærmbetræk". Jeg har faktisk set nogle, der kunne matche :-)

    SvarSlet
  2. Jo jo Ulla .. samme tanke her. Så jeg var forbi genbrugscenteret og købte en skærm i dag til 20 kr. Jeg vil prøve at hækle et betræk. Manden ryster på hovedet men det har han da ingen forstand på ;o)

    SvarSlet