Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 25. februar 2012

Både i Bella

Det var godt vi havde moster Annie med i "Både i Bella". Sådan en krudtugle som Oliver  kan godt kræve mere end to en dag på messe.
Vi havde en rigtig go dag allesammen. Skønt at ha´ Oliver for os selv et helt døgn uden forældre ....
... kl 19 gik han omkuld i sengen uden brok :o)
Der var da osse et par både som kunne friste. Sådan et "sommerhus" som denne her ville da ikke vær så tosset.

Annie gav os en rundtur i Ørestaden.
Her i 8-tallet har hun og Jon tænkt at slå sig ned. Meget spændende byggeri ud til vand og grønne områder.

3 kommentarer:

  1. Åhrr, hvor ser han sød ud den lillel Oliver. Han har lige så flot rødt hår, som min papsøn havde som lille :)

    SvarSlet
  2. Jeg faldt også for det flotte røde hår med det samme ;o)

    SvarSlet
  3. Ja hans røde hår er bare så flot, det har sådan en dyb tone. Det er lidt sjovt for jeg sgade til min svigersøn for nogle år siden at de ville få rødhårede børn fordi han har meget mørkt hår og min datter en blond med en rød tone. Svigersønnen sagde at det var en skrøne.... men men svigermor fik alligvel ret thi hi. Nu skal Oliver ha´ en lillebror i juni så det bliver spændende om han osse bliver rødhåret :o)

    SvarSlet