Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 23. februar 2012

De blev godt nok blå

.... for det var altså et par alm "pæne" sorte snøresko jeg gik efter. Jeg har bare så svært ved at finde sko som både passer mig og mine fødder. Jeg har den umulige str. 38,5 og sådan nogen findes der ikke ret mange af. ...
..... 38 er for små og 39 flopper jeg rundt i.
Så jeg fandt nogen blå i stedet, de er lækre at ha´ på og så må jeg på jagt en anden dag når jeg har bedre tid.
Vi skal være barnepige i weekenden og til "Båd i Bella", så der skal traves en del og så finder man ud af i sidste øjeblik at sine gamle gode sko er ved at miste forbindelsen til sålen :o(

... og så er jeg kommet op til ærmegabet på trøjen til Sannes barnebarn. Så det skrider da fremad.

1 kommentar:

  1. Skoene ser lækre ud. Jeg håber at du når at gå dem lidt til så du ikke får at for mange vabler i weekenden. Trøjen er rigtig sød :)

    SvarSlet