Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 21. februar 2012

Det skulle bare mislykkes

Jeg er egntlig lidt underlig, jeg har ikke noget shoppe-gen. Jeg er bare ikke særlig go´ til at tage ud og købe tøj.
Det meste af mit tøj er købt hvor jeg tilfældigt er kommet forbi et stativ og så handler jeg på nettet.....  og så har jeg altid syet/strikket meget af mit tøj selv. Det gør bare ondt i min pengepung når jeg skal gi´et par hundrede for en nederdel, velvidende at det kunne jeg selv ha´ gjort for en 50ér .. og så skal den jo alligevel lægges op.

Men tilbage til det mislykkede .. Jeg har som skrevet altid syet meget men i det sidste års tid har lysten bare ikke været der. Men nu magler jeg sådan noget nyt og stoffer har jeg jo nok af på hylderne.
Jeg havde et stykke stof liggende, noget meget slasket tyndt elektrisk noget, som skulle blive til en nederdel. Det har ligget i en evighed for jeg vidste egentlig godt at det ikke ville blive godt. ... det er bare øv at klippe og sy i.
Men så tog jeg mig sammen i eftermiddags og fik klippet det....ja, itu. For jeg ved ikke hvad der skete, den blev da alt for lille. Fik syet en linning på og så kan den ikke nå rundt om maven ;o) ... nå krølle, krølle sammen og op på hylden igen, måske stoffet kan bruges til et eller andet en anden gang.

Så nu har jeg taget fat i nogle andre stoffer fra hylden. Nu er der tre nye nederdele på vej som nok skal blive til noget ... som I nok kan regne ud så er jeg en kjolepige.

1 kommentar:

  1. Jeg er heller ikke spor misundelig på dine sy-evner :) hvem der bare lige kunne sy tre nederdele, sådan. Glæder mig til at se dem, for du viser dem forhåbentligt på bloggen. Jeg er nok mest "buksepige", fordi det er praktisk når jeg cykler til og fra arbejde ;)

    SvarSlet